My dear Frodo….

Jag är en stor Sagan om ringen nörd och det blev inte bättre när jag hittade denna skrivbok. Den bara flög på mig när jag gick in i bokhandeln i våran lilla stad. Kanske inte riktigt flög men så fort jag såg den visste jag att jag den skulle bli min. Med den vackra ryggen i gammal stil och silvrig fram och baksida ger den verkligen en gammal känsla och den cursiva texten som hela omslaget består av gör att boken nästan är tagen direkt ur filmerna. Att man knappt kan läsa texten är bara ett plus.
 
Än så länge är boken orörd men jag planerar att fylla den med äventyr precis som Bilbo. Kanske inte så farliga äventyr med dock lika roliga!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0