Det är de små sakerna i livet som gör allting bra.

Måndag igen och helgen har bara sprungit iväg. Helgen bestod egenltigen inte av något jätte vitkigt utan bara dessa små saker som gör vardagen bra. Det är inte mycket som krävs för att en av mina dåliga dagar ska bli bra. Att möta glada kunder på jobbet gör mig alltid på bra humör. Därför jag ofta går runt och ler på jobbet. det kan ju hända att det smittar av sig på någon. Att umgås med min bästa vän utan att ha något speciellt att göra har jag också gjort denna helg. Sen har jag äntligen hittat tillbaka till min ritplatta som bara har samlat damm de senaste veckorna. starta lite bra musik, koppla in plattan och sen bara låta timmarna gå framför photoshop är en av de små sakerna i mitt liv som känns sådär extra bra. 
 
Man måste lära sig att ta vara på de små sakerna i livet. Efter nästan 20 år har jag äntligen börjat lära mig de, eller iallafall börjat tänka på det. Det krävs inte stora mirakel varje dag för att livet ska kännas bra. Det krävs dessa små stunder med rätt personer eller miljö för att en människa ska må bra.
 
Det största lyckopillret i mitt liv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0