Att börja blogga igen.

Jag har länge funderat på att återuppta bloggandet som jag var så aktiv med förut. Jag startade min första blogg 2006. Det var då jag fick upp ögonen för allt som hade med bloggar att göra och bestämde mig för att starta en blogg som var som en dagbok. Efter ett år med den bloggen så blev jag otroligt less på namnet jag gett den.. " fashionkiss". Jag hade nog en fantasi om att det var ett häftigt namn. Startade då min andra blogg som faktiskt var aktiv under hela högstadiet och början på gymnasiet, men när skoluppgifterna började komma igång på riktigt dog bloggandet ut och jag har aldrig riktigt hittat den känslan jag hade förut gällande bloggandet vilket gjorde att det kändes meningslöst att försöka dikta ihop något halvtråkigt inlägg. 
 
Snart ett år sen jag tog studenten är jag tillbaka. Fingrarna har kliat länge nu och jag har äntligen tagit tag i detta första inlägg som jag hoppas ska vara början på en ny bloggresa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0